Virtual Helsinki10 on käynnistynyt ja keräsimme parhaat vinkit tapahtumaan osallistuville!

Voit tutustua tapahtumaan lisää tästä. Mukaan pääset halutessasi 5 €:lla, mutta voit myös tilata paketin johon kuuluu upea Helsinki10 mitali, tai mitali ja putkihuivi. Suoritusaika Virtual Helsinki10:lle on 19.-25.4.2021.
Tässä 10 vinkkiä Virtual Helsinki10:n suvereeniin masterointiin:
  1. Varaa aikaa suorituksellesi.
    • Voit syöttää tuloksen palveluun vain kerran, mutta mikään ei estä yrittämästä suoritusta heti alkuviikosta, ja mikäli jotain jää hampaankoloon, niin uudelleen vielä viikonloppuna.
  2. Reittisuunnittelu
    • Koska kyseessä ei ole tilastokelpoinen tapahtuma, sallimme minkälaiset reitit tahansa. Eli voit huoletta hyödyntää alamäkiä, ylämäkiä, tasamäkiä, juoksuratoja, pururatoja, mitä vain huolehtimatta virallisuuksista. Niin kauan kuin saat juoksun tallennettua kellollesi/sovelluksellesi ja toimitettua meille linkin suoritukseen kelpuutamme kaikki. Valitettavasti mattojuoksuja emme kelpuuta.
  3. Huomioi sää
    • Runner’s High Virtual Racessa on sallittu yhdensuuntaiset reitit, joten kannattaa hyödyntää myötätuulet ja puhurit kunnon noterausta metsästäessä ja reittisuunnittelussa.
  4. Tulokset vain juosten tai kävellen
    • Vaikka mieli tekisi ottaa omien jalkojen sijaan polkupyörä, mopo tai juna alle ja lähteä rikkomaan noteerauksia, teemme pistokokeita epätodellisilta tuntuville suorituksille ja pidätämme oikeuden hyllyttää epämääräiset suoritukset. Suosi siis jalkoja kävellen tai juosten. Vieterikengät, pomppukengät, hevosenkengät ja kaikki muut kengät ovat sallittuja myös yli kansainvälisten liiton rajoitusten.
  5. Haasta kaveri mukaan
    • Virtual Racen yksi hienouksista on kavereiden kanssa kisaaminen. Pieni nokittelu yleensä vain buustaa omaa suoritusta.
  6. Muista verryttely
    • Jos asenteesi on tyrkätä maksimaalista vetoa, huolehdi hyvästä alkuverryttelystä. Kisatyylinen verryttely sisältää kevyen verryttelyhölkän (mieluiten minimissään 15 minuuttia) lisäksi dynaamista venyttelyä, muutamat terävät tekniikkaharjoitteet sekä konetta avaavia avausvetoja ennen “kisasuoritukseen” starttaamista. Mitä lyhyempi matka, sitä terävämmät avaavat vedot elimistö usein vaatii että saa parhaimman mahdollisen suorituksen kelloon. Voit testata erilaisia avaavia: lyhyitä teräviä, lyhyitä vauhtikestävyyspätkiä ym. mikä vain saa moottorin jylisemään.
  7. Pullistele somessa
    • Virtual Helsinki10:iä seurataan aktiivisesti Helsinki10:n Instagramissa. Voit jakaa tunnelmia näihin kanaviin ja myös käyttämällä hashtagia #werunvirtual2021. Jaamme myös aktiivisesti Instagramissa suorituksia joihin on tägätty tilimme @helsinki10k
Klikkaa tästä ja ilmoittaudu mukaan!

.